Rwanda (kigali) - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu Rwanda (kigali) - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu

Rwanda (kigali)

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

16 September 2013 | Oeganda, Kampala

Woendag 11-9-2013
Het is weer een mooie ochtend, de zon schijnt en het is een lekkere temperatuur , alles een beetje gepakt voor mijn vertrek naar Rwanda waar we een paar dagen gaan verblijven , na me gedoucht te hebben op weg naar mijn werk waar het er allemaal redelijk uit ziet , de bruin broden zien er redelijk uit , goed zal het niet worden met de slechte kwaliteit meel die we hebben , maar het is nu weer verkoopbaar , terug van mijn werk moest ik helaas mijn kamer weer verlaten en terug naar de kamer waar ik gestart was, dus nu ook al mijn ander kleren weer gepakt. De volgende vraag is waar slaap ik zondag avond als ik terug kom uit Rwanda !!!!!!! maar nu eerst genieten van mijn vrije avond
Donderdag 12-9-2013
Na een lekkere nacht was het wel weer gauw 6 uur , eerst even lekker gedoucht daarna mijn koffer voor Rwanda nog even nageken en de rest laten opslaan in het magazijn van Red Chilli daarna op weg naar het werk , om daar eerst te genieten van mijn wel verdiende ontbijt.
Na het ontbijt me gereed gemaakt voor Rwanda, na een ritje van bijna 1 uur aangekomen op het vliegveld ,waar het heel vlot ging , voor we het wisten zaten we in het vliegtuig op weg naar Rwanda.
Bij aankomst in Kigali Rwanda even op de taxi moeten wachten om direct onze weg te vervolgen naar onze werk plek in de stad om te zien of alles goed was aangekomen , daar ook meteen de nieuwe mensen ontmoet die daar gaan werken , na een trage start en wat op start problemen met de oven de eerste producten gebakken.
Na een hele lange dag toch maar een hotelletje op gezocht , waar we eerst een duik in het zwembad hebben genomen om vervolgens wat te gaan eten en te drinken , toen toch maar het bed op gezocht (deze moeten delen met Max omdat er geen kamer was met losse bedden )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

jack

rwesero beach rwanda

Actief sinds 13 Mei 2011
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 64983

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

BROOD en Jack in Oeganda

Landen bezocht: