vakantie gevoel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu vakantie gevoel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu

vakantie gevoel

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

10 Mei 2013 | Nederland, Amsterdam

Woensdag
Gestart met croissants , croissants die we gister gemaakt hadden laten afbakken bij nando’s en ik ben er niet ontevreden over , ook de smaak is een stuk beter. De nieuwe kwaliteit manager alles moeten uit leggen hoe producten er moeten uitzien , en wat acceptabel is voor verkoop en wat niet, ook op netheid en hygiene valt nog heel wat te verbeteren, en niet alleen maar brullen naar de mensen dat ze het niet goed doen maar hem verteld dat hij ook de enige is die misschien er iets aan kan veranderen , door dingen aan te schaffen zoals tork rollen of \ handdoeken die nu niet te vinden zijn, of plasic bakken aan te schaffen met deksel die ik mis voor rest grondstoffen die bewaard worden in de koeling, en dat hij moet samen werken met Patrick.
met de productie meegelopen tot 1.00uur , maar niet de gewenste resultaten bereikt die ik wilde.
Donderdag (hemelvaart)
Hier kennen ze die dag niet dus moet er gewoon gewerkt worden, met pijn in mijn hoofd wakker geworden op naar mijn was gelegenheid, daar aangekomen wordt ik geconfronteerd met het vakantie leven, er staan mensen te wachten bij de douche. 10 minuten gewacht, een paracetamolletje en een douche genomen en het gaat al weer een stuk beter.
Aangekomen bij Hotloaf zijn de bakkers al lekker bezig en met de afgesproken werkwijze, wat monster meegenomen naar Nando’s en nu maar hopen dat het weer een goed resultaat geeft.
Daar aangekomen bepaalde producten niet in de winkel, ook ziet het er rommelig uit bij de koffie hoek in de toonbank, ook moet ik Paul en een nieuwe werknemer uitleggen hoe een blikopener werkte, nu snap ik waarom de messen stuk raken , ze probeerden het met een mes. Nadat de monsters (croissants en kleine appeltaartjes )waren afgebakken ( wat een positief resultaat was )Weer terug naar Hotloaf om daar voorbereidingen te treffen voor morgen , even terug naar mijn overnachting om vervolgens weer naar Nando’s te gaan, hier weer meelopen met het productie proces, kleine aan passingen gedaan aan het recept en het lijkt er iets beter op te worden eindelijk om 2.00uur mijn bed op gezocht.

  • 10 Mei 2013 - 15:16

    Raimond:

    Hey Jack,

    Zo te lezen zit je weer helemaal in je rol. Ik weet nog wel een leuke opleiding voor je :P
    Laat ze maar lekker zweten en af en toe de zweep er overheen, haha.

    Greetz Raimond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

jack

rwesero beach rwanda

Actief sinds 13 Mei 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 64788

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

BROOD en Jack in Oeganda

Landen bezocht: