kleine onder breking - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu kleine onder breking - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu

kleine onder breking

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

14 Mei 2013 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag
Vervolg van gisteren, mee lopen met de productie ,aan sturen , uit leggen , en voor doen hoe het gewenste resultaat beter is en wordt op de manier zoals ik het voor doe ,
Zaterdag
Veel met Chris gesproken over kwaliteit over hoe producten er horen uit te zien , voorraad beheer (first in first out) hoe hij dat zou kunnen aanpakken ( wordt een hele grote uitdaging ) ook vandaag aan shafiek laten zien hij mooi stokken kan krijgen,
Zondag
Vandaag testen gedaan met verschillende bloemsoorten en hier van bus broden gemaakt, Shafiek een beetje geholpen die stond er alleen voor vandaag in de dag , het gaat hem goed af hij is lekker actief, de nacht dienst had het nog niet helemaal begrepen dat we bepaalde dingen op een andere manier willen gaan doen, in de winkel verdwijnen producten en niemand weet waar ze zijn ik miste na optellen van de orders en verkoop , 16 stokbroden. Dit moet nader onderzocht worden waar de problemen zitten
maandag 13 mei 2013
in de ochtend is de winkel al weer vroeg leeg, moet hier naar gaan kijken wat het probleem kan zijn, vandaag weer een tussentijdse controle van de croissant verkoop , deze klopt nu wel ( nu weten ze dat er weer gecontroleerd wordt ) ook kom ik er nu achter waarom de winkel zo vroeg leeg is, de winkel plaatst de order bij de bakkers en vergeet de bestelling er bij op te tellen, hopelijk gaat het morgen beter, even een onder breking bij het zwembad van Red Chilli om vervolgens een nachtje mee te draaien met de productie en kijken waar de problemen schuilen. Tussen door paneer meel maken , en om 2.30 uur naar mijn overnachting.