computer - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu computer - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu

computer

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

01 Juni 2015 | Oeganda, Kampala

Zaterdag 30 mei
Eerst langs hotloaf om te kijken of de monteur van de vrieser er is, en ja hoor hij was er op tijd met een collega , en het lijkt erop of het werkt daarna op weg naar nando’s onder weg kregen we een flinke bak water over ons heen , zo hard regende het ineens, door de regen was het erg rustig geworden, dacht wat te doen op de computer bij de overnachting maar deze gaf er de brui aan, toen maar naar bed.
Zondag 31 mei
Wakker geworden en dacht even te gaan internetten maar dat zat er niet in omdat mijn computer nog niet deed wat ik wou, een nieuwe lader gehaald en het leek er op of hij er weer zin in had maar dat was van korte duur, lichtelijk geirriteerd, de computer aan de kant geschoven en naar de bakkerij gegaan ,daar was het nog erg rustig maar alles zag er goed uit ,onderweg kwam i k een oude bekende tegen , met hem wat gedronken ,gegeten en naar de bioscoop geweest.

• 01 Juni 2015 - 11:52

Greet Koning:

Wat weer een belevenissen in Africa.
    Je moet je weer helemaal anders instellen he, maar dat gaat je goed af zo te zien.
    Je bent een echte doordouwer met geduld. Groetjes van hier ons uit Ursem

• 02 Juni 2015 - 23:19

Pa En Ma Luitjes:

jack we hebben je verslag weer gelezen, zo blijven we op de hoogte hoe het met je gaat.
    bij ons is er veel wind, maar wel droog.
    groeten van pa en ma

• 03 Juni 2015 - 21:38

Charley:

Hey Jack, weer aan een groot avontuur begonnen? Foto's zien er goed uit. Wel balen dat je computer het niet doet.
    Succes en ik lees snel hoe het gaat. Top!

• 03 Juni 2015 - 23:56

Natasja :

He Jack, vanaf nu volg ik je hoor!!
    Balen van je computer, hoop dat hij het snel weer doet. Veel groetjes van de Ettemaatjes xx