tegenvaller - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu tegenvaller - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu

tegenvaller

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

22 Mei 2015 | Oeganda, Kampala

Donderdag 21 mei
Na een lange nacht en goed geslapen te hebben om 8.00 uur naar het werk gegaan daar waren ze de bakkerij flink aan het schoon maken , ook zag alles er weer redelijk goed uit en de winkel gevuld, achter een sort kokos koekjes aan gegaan en proef gedraaid , ook moeten er weer stroopwafels komen , hier het recept ook weer moeten opzoeken en kijken of de grondstoffen aanwezig zijn om deze te morgen te maken. Lekker een afzakkertje gehaald en terug gekeerd naar mijn overnachting .
Vrijdag 22 mei
Vanochtend na het ontbijt eerst even langs hotloaf geweest om te kijken hoe het er aan toe gaat, en het wafelijzer opgehaald om in de bakkerij bij nando’s stroopwafels te maken , het eerste resulaat viel niet tegen, ook een soort van kokos macronen gemaakt en deze smaakten ook erg goed. Vandaag ook geen klachten over de grote gaten in het vloer wit hopelijk blijft het zo , de werkwijze iets aangepast en blijkt te werken. Vandaag een tegenvaller ze weten nog niet wanneer ik naar Rwanda ga , zelf had ik verwacht een dezer dagen die kant op te gaan 

• 22 Mei 2015 - 23:58

Ilona:

Hoi Jack, ik hoop dat je snel naar Rwanda mag.
    Hier gaat alles ook goed. Groetjes.

• 24 Mei 2015 - 19:47

Pa En Ma Luitjes:

23 mei Jack wij zijn weer thuis, en hebben je reisverslag gelezen.
    Wij zijn blij dat het bij jou ook goed gaat.
    Ik had net tante Rie aan de telefoon je moet de groeten van haar hebben..
    Jack heel veel groeten van pa en ma

• 26 Mei 2015 - 17:38

Cas: