terug in africa - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu terug in africa - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu

terug in africa

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

19 Mei 2015 | Oeganda, Kampala

Zondag 17 mei 2015
Deze ochtend vroeg ( 7.00 uur) opgestaan om de koffers te sluiten voor vertrek , tot vrijdag bleef het nog een verrassing , en dat is gebleken , niet Rwanda maar Oeganda is het geworden, dit omdat de machines nog niet in Rwanda zijn aangekomen , voor het eerst met KLM naar Africa gevlogen ja dat scheelt wel.
De vlucht is goed verlopen na een vertraging van 20 miniuten zijn we na 7,5 uur aangekomen in Rwanda , daar 1 uur stil gestaan om de vlucht te vervolgen ( 40 minuten )naar Entebbe (oeganda) , Daar aangekomen stond er al een taxi chauffeur op mij te wachten , na een rit van 45 minuten over een goed begaanbare weg ( dat heb ik anders meegemaakt ) aangekomen bij het hotel met hele goede voorzieningen en dit keer was er wel op mij gerekend  , na een douche lekker mijn bed op gezocht ( heb er twee voor het uitkiezen ) en in slaap gesukkeld.
Maanag 18 mei
Na me geschoren te hebben en even lekker bijge komen te zijn onder de douche, op weg naar de bakkerij waar ik een warm ontvangst kreeg ;-)
Ik moet ook bekennen dat de producten er aanzienlijk beter bij lagen dan dat dat ik de laatste keer hier terug kwam ,maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is ,na mijn ronde gedaan (filiaal en hotloafbezoek ) te hebben gedaan met de nodige gesprekken s’avonds terug gekeerd naar de bakkerij daar dacht ik even een lekker stuk appeltaart te nemen , maar deze was echt niet lekker  ik kreeg hem niet weg , morgen dus maar meer prducten testen. Als afsluiting even voetbal kijken met een afzakkertje daarna terug gekeerd naar mijn hotel.

  • 19 Mei 2015 - 08:51

    Richard En Shirley:

    Hoi Jack, zo te lezen ben je daar niet voor niets. Succes!!!
    Groetjes Richard,Shirley en Fleur

  • 19 Mei 2015 - 18:09

    Wendy Arjan Merel En Daan:

    Blij dat het goed met je gaat. Leuk om je weer op deze manier te kunnen volgen. Werk ze.

    Groetjes

  • 19 Mei 2015 - 20:13

    Jos De Boer:

    Jack veel suc6 daar.

  • 20 Mei 2015 - 08:45

    Familie Kuijper:

    Succes weer met je missie Buur...op weg naar een lekker stuk appeltaart! groetjes

  • 20 Mei 2015 - 17:43

    Rob Smal:

    Jack voor hoe lang ga je weg. Wat goed om te lezen dat je daar weer ben. Succes met alles en de appeltaart.
    Gr. Rob.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

jack

rwesero beach rwanda

Actief sinds 13 Mei 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 64798

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

BROOD en Jack in Oeganda

Landen bezocht: