rommel weekje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu rommel weekje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu

rommel weekje

Door: jackluitjes

Blijf op de hoogte en volg jack

27 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag 15-7
Het is vandaag een warme dag , een bezoek gebracht aan een mooi appartementencomplex voor het verblijf van Theo en zijn gezin, Khalifasuites , in Bugolobi die overkomt voor twee weken :).Hier te horen gekregen dat ik er niet als een Nederlander uit zie, dus begin ik toch een afrikaantje te worden, zullen we maar denken :)
Een bestelling van het Shareton hotel van 2000 luxe broodjes, ook zijn ze van plan om croissants van ons te willen afnemen en starten elke dag met 60 croissants.
Naam bordje geplaats op de deur van het kantoor :)(mijn kantoor ;-) )
Helaas geen tijd gehad om met job verder te gaan , het leren maken van de croissants, misschien morgen beter.
Vandaag zaterdag , bij de opening van de winkel geen muffins, croissants ,ect. Vergeten door de drukte van het Shareton Hotel. Job zelfstandig laten werken , ging redelijk voor zijn doen. het laatste deel van Harry potter gezien in de bioscoop
Zondag , een vrije dag ingepland en deze besteed aan raften, deze was beter dan in Frankrijk .
Maandag , Juliette heeft in de bakkerij geholpen en heeft mogen ervaren hoe het leven is in de bakkerij. Job alleen een beetje laten stoeien, kon ie laten zien wat hij geleerd heeft de afgelopen dagen.
Dinsdag gaat iets beter twee blunders vandaag ,
Vandaag woensdag is iets warmer en helderder ook zijn we erg aan het vervellen wat veel jeuk teweeg brengt.
Vannacht donderdag komt er een delegatie uit Nederland aan, proef gedraaid met nieuwe ingrediënten voor croissants.

• 27 Juli 2011 - 15:44

Raimond:

Jeetje zeg dat duurde lang voordat er weer een verslag kwam. Problemen met de internet verbinding ? Mooi kantoortje hoor. En het raften ziet er lekker ruig uit. Maar uhm ... jij een negertje ... laat dan eens wat foto's van jezelf zien.
    Afgelopen maandag DE kermis van Tilburg weer onveilig gemaak, t was weer eeb geslaagd feest. Groeten Raimond

• 27 Juli 2011 - 16:59

Marc:

Hi Jack, leuk telkens je verslag te lezen. Deze keer heb je er wel kort vanaf gemaakt, haha.
    Hier is het al dagen lang herfst! veel wind en regen, vandaag eindelijk weer een zonnetje gezien.
    Take care, Marc.