toerist uithangen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu toerist uithangen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu

toerist uithangen

Door: jackluitjes

Blijf op de hoogte en volg jack

17 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Woensdag.
Weer het zelfde , nu de heeft iedereen een gesprek gehad met Monatano dus hopelijk gaat het beter ;-) thuis gekomen van het werk , is er een hartelijk welkom door de buurt kinderen die altijd weer blij zijn als we komen :)
Donderdag.
Het gaat iets beter hopelijk heeft het gesprek vruchten af geworpen, In de nacht heeft Theo en zijn kornuiten het weer goed voor elkaar alles ziet er netjes uit, Overdag blijft het aan sturen en het begeleiden van het personeel noodzakelijk , Jhon moet zijn verantwoordelijkheid nemen , hij is de chef , en zo heeft hij dat ook moeten doen vandaag , we zaten zonder eieren voor de cake en er zijn bestellingen voor morgen , zo ik wachtte even af hoe hij dat zou gaan oplossen, na diverse opties die ik hem heb gegeven heeft hij moeten kiezen. Denk wel dat het goed gekomen is , moest zelf weer voor een gesprek met mijn meerdere , daar na zijn we (theo en ik ) even de toerist gaan uithangen in de lokale buurt.

• 18 Juni 2011 - 05:26

Marc Rosendahl:

Hey Jack, coole foto's! This is Afrika and i like it!
    Have fun, Marc.