einde nadert - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu einde nadert - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu

einde nadert

Door: jackluitjes

Blijf op de hoogte en volg jack

30 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Zaterdag.
Weg gaan er weer met volle moet tegen aan in de hoop dat we zover komen dat we morgen de puntjes op de i kunnen zetten , want morgen nemen de monteurs weer het vlieg tuig terug naar huis, maar dit pakt helaas anders uit, de in schiet bij de oven past niet en nu kost het benny en jan het veel moeite om hem goed te laten werken eind van de dag denken ze het voor elkaar te hebben, tussen door hebben ze de machines voorzien van stekkers en deze bedrijfs klaar gemaakt. Aan de andere kant kost het ook veel moeite om alles te instaleren eindvan de dag vriezer is in werking en de beugels voor de airco zitten nu door het dak heen om hem te bevestigen, 19.30uur zijn we gaan douchen en zij we naar Nando’s gegaan om de wedstrijd Barcalona – manchester te kijken we waren uit genodigd door Montano , ik heb een hele leuke en gezellige avond gehad, wat is dat een feest om in een stampvol cafe zo’n wedstrijd te zien , en zo gezellig, later nog naar een lokale disco geweest hier moest je wel oppassen ze roven als raven , hier heel veel aandacht van de dames zelfs jan (opa) had aandacht genoeg werelds om te zien 2.30 naar huis en voldaan naar bed , nu op weg naar morgen.
Zondag.
Het regent pijpen stelen en het onweert ,even gewacht en toen naar hot loaf daar aan gekomen bleek wouter helemaal niet lekker in zijn vel te zitten van de week had hij dat ook al een paar keer maar dat trok wel weer bij in de loop van de ochtend deze ochtend is dat niet het geval , hij naar de het ziekenhuis om te kijken wat hij heeft, Edu is nu aan gewezen op mij en jan ik , vlak voor wouter wegging heeft hij gezegd wat de bedoeling is dus nu is het aan jan en mij om de airco te plaatsen op te hangen een doorvoer naar buiten te maken voor de compressor voor op het dak , Edu veder met de vriezer en later de leidingen aangesloten van de airco, eind van de dag kwam wouter terug hij was iets opgeknapt ,had een voedselvergiftiging opgelopen, Benny was bij Fasilis nog dingen aan het voorzien van een stekker en machines draaiende te maken en de oven nog iets bij te stellen , Theo is met een paar werknemers een beetje aan het proef bakken gegaan , dit zag er niet slecht uit, helaas zijn jan ,Benny, Edu en wouter er niet aan toegekomen om bij Hotloaf naar machines te kijken het bleek allemaal meer tijd te kosten dan dat ze hadden gedacht ook was er te weinig gereedschap omhanden en wat er is was voor het mooie te licht van kracht, nu aan de technische mensen hier om de laatste kleine dingen te doen afvoert je maken elektra punten moeten erbij komen en er moet ook nog lucht komen voor de croissante machine komen , deze kan niet werken zonder. Twee uur voor vertrek eindelijk klaar, even snel een biertje doen foto’s uitwisselen op de pc , om de beurt zijn ze gaan douche en hebben wij ze uit gezwaaid, nu is het verder aan ons, wij nog een hapje eten en terug naar ons appartement , daar aangekomen was er geen stroom komt mooi uit konden we gelijk naar bed :).

• 30 Mei 2011 - 08:03

Robert Ransijn:

He Jack leuk verhaal zo wat je mee maakt en het gaat jullie zeker lukken succes ermee.

• 05 Juni 2011 - 18:55

Mark Neeft:

fijn om alles zo goed te lezen.Bedankt de schrijver van mij.Het gaat hier op rolletjes, net als vroeger!
    Hou je taai.