terug in oeganda - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu terug in oeganda - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jack luitjes - WaarBenJij.nu

terug in oeganda

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

08 Mei 2013 | Nederland, Amsterdam

Zaterdag 4 mei
Is het dan toch weer zo ver dat ik een kijkje mag gaan nemen in Oeganda , om 13.00uur door mijn broer en zijn gezin naar Schiphol gebracht waar het allemaal heel soepel verliep, helaas geen tijd voor koffie er was geen vertraging dus op tijd de lucht in, Na een tussen stop met een vertraging van 1,5uur was ik om
Zondag morgen 5 mei , 3.30uur geland op het vliegveld in Entebbe ( Oeganda), waar een taxi chauffeur al op mij stond te wachten , aan gekomen bij mijn overnachting (Red Chillis een bekend backpackers verblijf ) was mijn kamer nog niet klaar en moest dus wachten , om 6.30uur was de receptie open en werd ik naar een gemeenschappelijke slaapkamer verwezen waar ik wat kon uitrusten tot mijn kamer klaar was, om 12.00uur was het zover dat ik mijn spullen in mijn verblijf kon zetten , nou ik schrok wel een beetje een kamer van 2,5 meter bij 3 meter met 1 lichtpunt , 1 stopcontact , zonder douche en wc gelegenheid, deze liggen 100/150meter verder, mijn spullen neer gezet en een kijk je gaan nemen op het werk , daar werd ik door verschillende mensen met open armen ontvangen, erg leuk dat de mensen zo blij zijn
De stad zijn ze iets aan het op knappen geweest en het lijkt wel schoner in de stad ook zijn er wat parkjes aangelegd, verder is het nog het zelfde , auto’s waar nog heerlijke zwarte walmen uit komen.
Sávonds nog met een kennis bij de indieer aan het uit eten geweest boven Garden City hierna toch maar weer mijn verblijf op gezocht, daar aangekomen mis je wel de badkamer en de wc 
Maandag morgen eerst me even lekker op gefrist , met de toillette tas in de hand handdoek over je schouder op naar de douche , wat je dan wel even het vakantie gevoel geeft .
Alles aangehoord wat de problemen zijn , kwaliteit sessie gehad met de staf en besproken van alle producten die verbeterd moeten worden . daarna naar de bakkerij gegaan om te kijken hoe het proces verloopt , tussendoor even snel wat gegeten en om 0.00uur weer terug naar mijn overnachting.
dinsdag 7 mei 2013
Na een onrustige nacht, er was een feestje in de buurt en net toen ik de slaap te pakken had werd ik wakker van het gekrijs van vogels. Om 7.00uur op gestaan gedoucht en op weg naar het werk waar ik het proces van croissants weer ga bij schaven, de croissant machine werkt al 2 maanden niet en ook ik kan niet zo vinden waarom hij niet werkt , hij geeft geen storingen aan , en alles lijkt goed maar toch werkt hij niet  dus alles met de hand maken , Jane en Ivan zijn ontslagen en de nieuw mensen die er nu staan moet nog heel wat worden bij gebracht, hierna weer terug naar nando’s en kijken hoe de nacht dienst draait , om23.00uur terug naar mijn bed.

  • 09 Mei 2013 - 07:54

    Marc:

    Veel succes en plezier! Groet, Marc.

  • 09 Mei 2013 - 08:01

    Wendy&Arjan:

    Veel succes Jack.

  • 09 Mei 2013 - 08:54

    Angela Bibo:

    Hoi Jack,

    Dit was alweer een enerverend begin van je avontuur in Oeganda, als ik het zo lees lijkt het wel of je daar aan het kamperen bent. Maar dat is natuurlijk niet zo, je moet ook nog aan het werk je hebt wel weer een hele missie te gaan. heel veel succes Jack.
    Gr. Angela

  • 09 Mei 2013 - 10:07

    Raimond:

    Hey Jack,

    Je vrienden in het andere continent weer eens aan het bezoeken. Ben je op tijd terug voor de kermis? Heel veel plezier en succes de komende tijd.

    Groet Raimond.

  • 11 Mei 2013 - 16:05

    Rob & Tiny:

    Hallo Jack, weer heel veel plezier en heel veel leermomenten dat lees ik al weer in je verslag.
    Hoe lang blijf je.

  • 14 Mei 2013 - 17:08

    Tim:

    Hoi Jack,

    Leuk om te lezen dat je weer terug in Oeganda bent. Veel succes met alle problemen daar.
    Hakuna matata

    groetjes,
    tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

jack

rwesero beach rwanda

Actief sinds 13 Mei 2011
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 64785

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

BROOD en Jack in Oeganda

Landen bezocht: