Visum Rwanda - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu Visum Rwanda - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu

Visum Rwanda

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

04 Juni 2015 | Oeganda, Kampala

Maandag 1juni
Lekker vroeg opgestaan ,niet uit vrije wil maar omdat er een paar gasten dachten dat ze de enige waren in het hotel,die maakten nog al veel herrie na het douchen gaan ontbijten en ik kon me niet inhouden om er wat van te zeggen , net op het moment dat ik de deur uit wilde gaan kwam er weer een stort bui naar beneden deze afgewacht toen op weg naar hotloaf om afscheidt te nemen van de jongens nog even langs bugolobi gegaan om de groeten te doen aan Barbara van Melvin maar helaas was deze er niet (ziek) daarna even de computer expert opgezocht , deze had mijn comp. in 5 minuten mijn probleem opgelost, nu op weg naar nando’s, het resultaat van de prducten heb ik beter gezien zal vanavond nog even langs gaan om te horen wat het probleem was, overdag rommelt het een beetje niet druk , ook te horen gekregen dat ik dinsdag toch naar Rwanda ga ,om 17.00uur is er een vlucht geboekt. Nog een nachtje bij boeken van waar ik zit, moet helaas wel mijn kamer uit, gelukkig was er nog wel een andere kamer vrij , alvast wat afscheidt genomen van diverse mensen, dan kan ik morgen met een gerust hart weg, s’avonds nog even langs de bakkerij geweest, om te horen wat er was fout gegaan.
Dinsdag 2 juni
Vannacht in een andere kamer geslapen ook geen verkeerde lag lekker rustig , koffers gepakt , naar de bakkerij geweest voor mijn laatste ontbijt en daar de rest gedag gezegt om vervolgens naar mijn overnachting te gaan waar mijn taxi chauffeur al voor me klaar stond , aangekomen moets ik even wachten en het was goed dat ik optijd was want de vlucht ging 20 minuten eerder, bij inchecken vroegen ze om mijn visum voor Rwanda , zei kan hem daar toch gewoon kopen net als hier in Entebbe e, na wat gebeld te hebben lieten ze me door gaan ook bij de gate vroegen ze ernaar hier ook weer bellen geen bezwaar ze lieten me gaan, na een voorspoedige vlucht aangekomen in Rwanda vroegen ze om mijn visum , ja de regels zijn veranderd je moet een visum hebben voor je komt dus je snapt wel daar in Rwanda ook weer bellen  maar gelukkig was Moses de winkel mager daar om me op tehalen die belde me op waar ik bleef, Hij heeft gelukkig geregeld dat ik een visum kreeg , HOE dat heeft hij weer aan een ander ovegelaten , aangekomen bij mijn overnachting eerst wat gedronken en gegeten toen mijn bed opgezocht.
Woensdag 3 juni
Na een korte en slechte nacht maar even een duik genomen in het zwembad om daarna mijn weg tevervolgen naar mijn werk, waar de deur helaas nog gesloten was, nadat de deur geopend was en we de geleverde spullen gingen bekijken moesten we ze wel eerst ontdoen van de vepakking, Op de vraag of ik wist waar alles moest staan moest ik hen een antwoord schuldig blijven ,Ik voeg hebben julllie die dan niet , maar ik had gelukkig nog wel de papieren uit Nederland meegenomen die Henk (vorige productie manager ) me had gestuurd, deze moest ik dan nog wel ophalen bij mijn overnachting, toen kon ik verder gaan met uit pakken diet ging niet zo snel veel kijkers weinig helpers,maar om 19.00 uur eindelijk alles uitgepakt en het meeste gecontroleerd of alles er was wat op de bon staat, lekker eerst even een duiken daarna lekker gegeten en een borrel genomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

jack

rwesero beach rwanda

Actief sinds 13 Mei 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 64776

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

BROOD en Jack in Oeganda

Landen bezocht: