nieuw winkelcentrum - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu nieuw winkelcentrum - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu

nieuw winkelcentrum

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

26 Mei 2015 | Oeganda, Kampala

Zaterdag 23 mei
Het wordt zo te zien een mooie dag op het werk ziet het er niet verkeerd uit er wordt nu iets beter schoon gemaakt ook de proucten zien er goed uit, vandaag even bij het nieuwe winkel centrum geweest Acacia mall , het ziet er wel gelikt uit daar begint het ook beter te lopen. Begin van de middag even het zwembad op gezocht om aftekoelen en een hapje te eten.
Zondag 24 mei
Vandaag erg rustig in de stad nu ook weer even twee winkels afgegaan daar ook erg rustig, ook niet gek eigenlijk , waar de missen waren was het wel druk, erg gelovig zijn ze hier. Vandaag uitgenodigd om na het werk om bij mozes op viste gaan, daarna gegeten en borrel genomen tijdens de voetbal wedstrijden.
Maandag 25 mei
Vandaag een bewolkte dag tempratuur iets lager in de bakkerij ziet erook weer netjes uit er is iemand gekomen om te kijken naar de vriezers om dat deze niet optimaal werken, verder verloopt het rustig. Ook een goed nieuws van het kantoor de twee winkels in de nieuwe winkel centra hebben weer meer omzet gedraaid 

• 26 Mei 2015 - 17:46

Bob Bruinsma - Postema:

He Jack,
    Wat leuk die reisverslagen, heb je ons nooit wat van verteld dat je dit doet. Wat goed !! Met plezier gelezen. Goed bezig !!! Als we dat hadden geweten hadden we je uiteraard ff willen zien voordat je vertrok. Maar goed die borrel komt er nog wel een keertje. Omhelzing van ons beiden en kijken uit naar de verhalen als je terug bent. Groet, Bob en Anko.

• 27 Mei 2015 - 19:58

Pa En Ma Luitjes:

Hoi Jack je reisverslag begint weer goed.
    wij vinden het leuk om te lezen
    Hier gaat alles goed.
    Groetjes van pa en ma ,en hou je taai.