schoonmaak - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu schoonmaak - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu

schoonmaak

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

20 Mei 2015 | Oeganda, Kampala

Dinsdag 19 mei
Na een onrustige nacht , af en toe wakker gehouden door een jankend kind  ging om 7.00 uur de wekker ,na het ontbijt, op weg naar de bakkerij, daar eerst van een lekker bak koffie genoten, toen toch maar snel aan het werk en kijken waar de jongens en meiden van de winkel tegen aan lopen, ook even bij Barbra geweest in bugolobi waar ook een winkel is, terug bij nando’s nieuwe appeltaarten laten maken , ook geprobeerd een brood soort te maken met rogge, en omdat ook de kleine appel kruimel taartjes niet lopen deze ook maar getest ( ik snap wel waarom) hier moet iets anders voor komen met appel, Na mijn diner bij de Indian weer even terug om te kijken hoe het gaat en het resultaat van het rogegbrood bekeken ( zag er niet verkeerd uit ) verde kleine appel cakjes was ik niet zo tevreden zagen er wel leuk uit maar miste wat smaak .
Woensdag 20 mei
Een goede nacht achter de rug, om 7.00 uur lekker even wezen douchen en na het ontbijt op naar de mannen bij hotloaf, daar de ochtend vertoefd met het opruimen en schoon maken (geprobeerd ) van het magazijn en de productie ruimte, de ruimte wat 3 jaar terug mijn kantoor was nu opslag kwam ik diverse uitgedroogde huisdiertjes tegen , ook kreeg ik veel bekijks van verschillende mensen , was toch wel nieuwsgierig waarom ( ze hadden al een tijd niet een blanke zien opruimen, sjouwen en schoonmaken )hopelijk houden ze het nu een beetje schoon.
Terug in de bakkerij het resultaat beken van het vloerwit , daar waren klachten over dat er grootte gaten in het brood zaten , door de werk wijze iets aantepassen leek het erop dat de gaten minder groot waren , nu kijken of dat geen mazzel was. Ook de mensen er op aangesproken de ze de vriezer en de koelkast netter en schoner moeten houden .daarna nog een bespreking gehad met Patrick (productiemanger) Mr.Matano ( Algemeen manger)