boete - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu boete - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu

boete

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

19 September 2013 | Oeganda, Kampala

Woensdag 18-9-2013
Vandaag wat vroeger naar het werk om de chicken pie ( 800) en de saucijcen broodjes (1000)voor Rwanda af te krijgen die moeten morgen ochtend mee met de vracht wagen , daarna naar Nando’s gegaan om mijn ontbijt te nuttigen, met een overheerlijke appel punt als slot ;-) , het weer is vandaag wat bewolkt maar de temperatuur is lekker  hier bij nando’s een beetje geholpen met de productie voor Rwanda, uitgelegd hoe ze het misschien beter moeten doen voor de volgende keer , zou even snel iets halen in de stad , steek ik de weg en het stukje gras over wat de twee weg helften deelt , wordt ik aangehouden omdat ik niet over het gras mag lopen , werd er gedreigd als ik niet de boete zou betalen van 30.000 shiling te worden gearresteerd , een kleine onderhandeling mocht ik weer gaan voor 20.000 shilling ( 6,50 )anders had het me veel meer tijd en geld gekost denk ik.
In de middag begint het weer om te slaan en begint het te regenen, nog even bij job ( oud werknemer )op viste geweest bij zijn werk plek waar hij alleen werkt en alles zelf moet maken , hij doet het wel leuk alleen wordt er niet voor betaald, even naar mijn overnachting voor een middag tukkie om vervolgens s’avonds weer even langs het werk te gaan , er zitten nog steeds gaten in het brood , gedeeltelijk opmaak fouten , dus hier weer wat van gezegd. Omdat het weer een lekkere zomer avond is geworden even bij komen in het park onder het genot van een biertje. Afscheid genomen van een paar vrienden die ik hier ken en toen naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

jack

rwesero beach rwanda

Actief sinds 13 Mei 2011
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 64764

Voorgaande reizen:

17 Mei 2011 - 15 Maart 2012

BROOD en Jack in Oeganda

Landen bezocht: