extra inzet van de bakkers - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu extra inzet van de bakkers - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jack luitjes - WaarBenJij.nu

extra inzet van de bakkers

Door: jack

Blijf op de hoogte en volg jack

18 September 2013 | Oeganda, Kampala

Maandag 16-9-2013
Na proberen uit te slapen op deze zonnige dag toch maar weer naar het werk gereden om te kijken hoe het er voor staat , Een gesprek gehad met Patrick en de problemen die er zijn , hier heb ik Lotte ( nieuwe bedrijfsleidster ) bij betrokken, dit omdat er regelmatig geen grondstoffen worden geleverd of te kort , omdat o.a de financial manager vind dat bv. 10 kippen wel voldoende is ipv. 60, of als je 60 kilo suiker bestel je er maar 20 kilo krijg , hij snapt totaal niet wat er beneden gebeurd ,dus loop je regelmatig achter de wagen waardoor de jongens net als vorige week en nu ook weer extra moeten werken om de productie wel op tijd af te krijgen , In Rwanda kwamen we er achter dat er toch nog wel iets verbeterd moet wordenaan de producten en hoe het vervoerd moet worden ,zo vandaag de degen van de meergranen warmer laten draaien , sommige proucten moeten minder donker worden afgebakken , ook kwamen we er zondag achter dat bepaalde producten al bijna op zijn in die paar dagen, dus de bakkers al weer aan het werk gezet om te starten voor de komende levering naar Rwanda, Ook vandaag een ander recept gemaakt voor de bananen cake omdat ik die andere er niet vond uit zien en smaakte ook niet lekker , en het resultaat was erg goed , ( lekker fris cakje ).
Dinsdag 17-92013
Vandaag is het weer een hele mooie dag en beloofd weer warm te worden ben gestart met mijn vaste ontbijt , een meergranen sandwich ,een overheelijke rozijnen bol en een bakkie africaan thee, daarna aan de slag gegaan om mee te helpen voor de mega productie voor Rwanda, om 19.00uur moest alles wat gemaakt was bij Nando’s naar de vriezer bij hotloaf omdat de vriezer daar meer te vertrouwen is dan bij nando’s ,maar dit ging niet van een leien dakje ,de truck kwam stil te staan omdat hij geen benzine meer had .Nog even wat bakkie gedaan bij bancafe om vervolgens terug te keren naar Nando’s om te kijken hoe het er voor staat en te kijken wat er nog meer gemaakt moet worden voor Rwanda.

• 18 September 2013 - 12:08

Ralf Voncken: